Kirurgi Ortopedi Lycksele

Lycksele

Kirurgkliniken ansvarar för den kirurgiska vården i Västerbottens inland. Kliniken omfattar allmän kirurgi, ortopedisk kirurgi och urologisk kirurgi.

Vid frågor om väntetider till operation, ring vår patientplanerare på telefon 090-785 93 29.

Vid frågor om ditt mottagningsbesök, medicinsk rådgivning, av och ombokning, ring sjuksköterska på telefon 090-785 44 60.

Vid frågor om receptförnyelse, telefontid till läkare, förlängning av sjukskrivning och begäran av journalkopior ring 090-785 44 61.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 090 - 785 44 60
Lycksele lasarett - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 08:00 - 15:00 återuppringning
  • Måndag - Torsdag 07:30 - 16:00 Helgfri vardag
  • Fredag 07:30 - 15:00 Helgfri vardag

Vi har inga strikta besökstider, men ser dock helst inte besök på morgonen, efter 20:00 samt vid lunch och middag. Kontakta alltid någon av personalen innan ni går in på salen. Tänk på allergiker, använd inte parfym och rakvatten vid besök. Levande blommor är inte tillåtna.

Kirurgisk intensivvård, Ortoped, Specialistsjukvård, Urolog

4,1

• 09:01 - 07 apr, 2018 skrev:

Så otroligt lugn, trevlig & professionell personal trots att det var påskvecka och ändå fullbelagt! Guldstjärnor till alla, ingen nämnd och ingen glömd! ❤️

• 11:04 - 28 feb, 2018

3,5