Syncentral Vänersborg, Vänersborg

Om Syncentral Vänersborg, Vänersborg

Syncentralen arbetar med habilitering och rehabilitering av personer med måttlig till svår synnedsätting samt blindhet i alla åldrar. Syncentralens målsättning är att förbättra livssituationen för människor med måttlig till svår synnedsättning.samt blindhet.
Synnedsättning har man om man har svårt att läsa med vanliga glasögon, orientera eller förflytta sig eller klara sina dagliga aktiviteter.

Enhetschef: Eva Bjuke

Vänerparken 21, plan 6, 462 35, Vänersborg - visa på karta