Närhälsan Vänerparken vårdcentral, Vänersborg

Om Närhälsan Vänerparken vårdcentral, Vänersborg

Närhälsan vårdcentralen Vänerparken har distriktsläkare, distriktssköterskor och kurator. För att få tid ringer man 010-441 62 00 vardagar 7.30-17.00 och följer anvisningarna i telefonen. Tid till kurator får man genom att ringa 010-441 61 59 el 010-441 61 60 Då vårdcentralen är stängd hänvisas till Jourcentralen i Trollhättan. Öppettider mån-fre kl 17.00-22.00, lör-sön kl 10.00-17.00. Tfn 0520-833 82.

Lista dig hos Närhälsan Vänerparken vårdcentral, Vänersborg

Vänerparken 21, 462 35, Vänersborg - visa på karta