4.17

Lyckeby vårdcentral, Lyckeby

Källevägen 12, Karlskrona

Lyckeby vårdcentral, Lyckeby

Centralt och lätt att hitta till. Vi finns på Källevägen 12. På vår vårdcentral har vi god tillgänglighet och du får ett gott bemötande. Här har vi allt du kan förvänta dig hos en vårdcentral: läkare, sjuksköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapi och kurator. Alla våra läkare har allmänmedicinsk specialistkompetens. Läs mer om vad vi erbjuder under fliken Vårt utbud.

Informationen uppdaterades 16:03 - 31 aug, 2020

Logga - Kry

4.17 / 5

13 nov, 2019 Per V. skrev:

I dag, onsdag den 13 nov. 2019, besökte jag Lyckeby Vårdcentral. Jag ringde på förmiddagen angående öron - problem och erhöll en tid redan kl 13:30 samma dag. Fick en perfekt behandling av läkare och sjuksköterska. Jag är nöjd med allt till 100%.

5 nov, 2019 Ivan J. skrev:

17 nov, 2017 Annelie skrev: