Öppet måndag från 08:00

Audika Kristianstad

Nya Boulevarden 10, Kristianstad

Audika Kristianstad

Vi är en auktoriserad audionommottagning som jobbar på uppdrag av Region Skåne. Du kan komma till oss om du har nedsatt hörsel, redan har hörselhjälpmedel eller är i behov av det och om du inte behandlar dina öron hos en öronläkare. Vi kartlägger din hörselsituation och gör tillsammans med dig en plan för hur din hörselsituation kan förbättras. Vi provar ut och anpassar hörapparater och hörseltekniska hjälpmedel. Alla audionommottagningar arbetar enligt samma krav och villkor. Ett krav är att du som längst ska behöva vänta 8 veckor på din första tid. Det kan skilja hur tidigare patienter har upplevt den hjälp de fått. För mer information se http://vard.skane.se/habilitering-och-hjalpmedel/stod-och-behandling/valja-audionommottagning/

Måndag - Torsdag : 08:00 - 16:00 Tidbokning krävs
Fredag : 08:00 - 15:00 Tidbokning krävs