CRS Psykologmottagning

Om CRS Psykologmottagning

Som psykoterapeut är min inriktning Psykodynamisk terapi: Det kan vid behov kompletteras med imaginativatekniker och kognitiv terapi. På mottagningen finns även kompetens i grupp- och familjeterapi, handledning och kommunikologi. Vanliga problem vi tar emot är relationer, oro och ångest, depression, ätstörning, självkännedom och PTSD, Posttraumatiskt stressyndrom.

Götgatan 22B, 752 22 Uppsala - visa på karta
Remiss från psykiatrin krävs. Se även gärna LULs hemsida.
Psykoterapeut