Ortopedmottagningen vid Elisabethsjukhuset

Om Ortopedmottagningen vid Elisabethsjukhuset

Våra erfarna specialister på Aleris Elisabethsjukhuset utför avancerad kirurgi inom flera ortopediska områden, men framförallt inom axel-, armbågs- och handkirurgi, korsbands- och meniskkirurgi, fotkirurgi samt höftartroskopier.

Geijersgatan 20, 752 26 Uppsala - visa på karta
  • Tisdag - Torsdag 08:00 - 12:00
Som patient kommer du till vår mottagning via remiss från din ordinarie läkare på vårdcentralen eller från läkare på annan specialistklinik. Det går även bra att söka direkt genom att fylla i en egenremiss. Se information på vår webbplats Elisabethsjukhuset tar även emot privatbetalande patienter och försäkringspatienter.
Ortoped

Ortopedmottagningen vid Elisabethsjukhuset

09:09 - 05 apr, 2019 skrev:

Har en del erfarenhet av sjukhus och vård i landet,men har aldrig blivit så väl bemött,så väl omhändertagen som på just Elisabethsjukhuset! Otroligt trevlig personal,genomgående! All heder åt ER alla! Dessutom är den totala miljön,rent historiskt,bevarad på ett väl genomtänkt sätt. Rekommenderas å det varmaste!

12:57 - 09 jul, 2017

13:52 - 29 jun, 2017 skrev:

Finns det något sjukhus som har en mer underbar personal än Elisabethsjukhuset? Kan inte tro det! Tänker inte namnge någon för alla är lika underbara! All heder åt er! Man är verkligen prioriterad över att få komma till er!

10:14 - 10 maj, 2017

13:11 - 14 jan, 2016 skrev:

Fantastiskt ställe. Formidabel personal.

10:26 - 14 dec, 2015 skrev:

Hej ! Ett stort tack till alla inblandade av mina operationer höger axel, den funkar över förväntan ett extra tack till operatören mvh GJ