Kurator Sävja vårdcentral, Capio Vårdcentral Sävja

Om Kurator Sävja vårdcentral, Capio Vårdcentral Sävja

018-18 37 00

Vår kurator är legitimerad psykoteraput med KBT-inriktning. Han arbetar framförallt konsultativt med kortare behandlingar med inriktning på beteendeförändring.

Vår kurator har i regel inga väntetider och har akuttider dagligen.

Tid till kurator bokas via vårdcentralen tel : 018-18 37 00, eller via en sjuksköterska på vårdcentralen.

018-18 37 00
Västgötaresan 64, 757 54 Uppsala - visa på karta