Capio Vårdcentral Sävja

Om Capio Vårdcentral Sävja

På Sävja vårdcentral har vi öppet helgfria vardagar mellan kl 7.30-17.00 Telefontid:

Helgfria vardagar kl 8.00-17.00

018-18 37 00 Drop-in provtagning:

Måndag-torsdag kl 7.30-15.00

Fredag kl 7.30-12.00 Besök drop-in lättakut:

Måndag-fredag kl. 8.15-11.00

På drop-in lättakut hjälper en sköterska dig med lättare akuta besvär. Vid behov finns möjlighet till läkarbesök. På Sävja VC har du möjlighet att träffa:

Läkare, distriktssköterska, sjuksköterska, diabetessköterska, spirometrisköterska,

dietist, psykoterapeut, psykolog, fysioterapeut med tillgång till gym. Vi kan även erbjuda er: BVC/Barnhälsovård.

MVC/Mödrahälsovård. Ungdomsmottagning.

Lista dig hos Capio Vårdcentral Sävja