Närhälsan Ekmanska vårdcentral, Göteborg

Om Närhälsan Ekmanska vårdcentral, Göteborg

Närhälsan Ekmanska vårdcentral är en läkar- och distriktssköterskemottagning. Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Vi tar emot patienter i alla åldrar. Våra ledord är bra tillgänglighet, vård av hög kvalitet, gott omhändertagande och nöjda patienter!
Vår vårdcentral erbjuder: distriktsläkare, distriktssköterska, diabetessköterska, mottagningssköterska, astma/KOL-sköterska, inkontinenssköterska, äldresköterska, barnavårdscentral, psykolog, kurator, rökavvänjning, vaccinationer, hälsokontroller, samt sjukgymnastik och arbetsterapi via Primärvårdsrehab Olskroken. Vi har regelbunden konsultmottagning med reumatologkonsult. Vi erbjuder även fotvård efter bedömning vid Colin Campbells plats.

Planerad mottagning, endast tidsbokning.
Akuta tider dagligen via telefonbokning.

Lista dig hos Närhälsan Ekmanska vårdcentral, Göteborg

Lillkullegatan 21A, 412 74, Göteborg - visa på karta