Närhälsan Kyrkbyn vårdcentral, Göteborg

Lundby, Göteborg

Närhälsan Kyrkbyn vårdcentral är en väl etablerad vårdcentral. Vi erbjuder vård av hög kvalitet, kontinuitet, god tillgänglighet och fast läkarkontakt. Våra öppettider måndag - fredag kl 08 00 - 17 00 med drop in-mottagning måndag - fredag 08 15 - 11 00. Observera att laboratoriet är stängt mellan 12 30 och 13 30.
Vi har specialister i allmänmedicin, ST-läkare under utbildning, distriktssköterskor,
specialistutbildade sjuksköterskor för astma-kol, diabetes, hjärta-kärl och övervikt, psykolog och medicinska sekreterare. Vi har barnavårdscentral i samma byggnad med nära samarbete med vårdcentralen.

Lista dig hos Närhälsan Kyrkbyn vårdcentral, Göteborg

Telefon 031 - 747 84 00 Växelnummer031 - 747 84 00
Eketrägatan 3, 418 73, Göteborg - visa på karta
Drop-in

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Kyrkbytorget heter närmaste busshållplats och där stannar buss 20, 24, 32 och 64.

Från hållplats Eketrägatan (dit även spårvagnar går) tar det ca 10 min att promenera till oss, linje 5, 6 och 10 samt buss 16.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.