Närhälsan Sannegården vårdcentral, Göteborg

Närhälsan Sannegården vårdcentral

, Lindholmen

Vintergatan 1A, 417 58, Göteborg, 41758 Göteborg

VACCINATION COVID-19. Påfyllnadsdos under våren 2024 rekommenderas för dig som är äldre än 80 år. Men också för dig mellan 65-79 år som har dagliga omsorgsinsatser från tex hemtjänst, bor på SÄBO eller korttidsboende. Plats: Närhälsan Sannegården vårdcentral. För tidsbokning ring vårdcentralen eller hör av dig via 1177. Ingen dropp in. När vårdcentralen är stängd finns alltid möjlighet att söka akut vård på Närhälsan Hisingen jourcentral. Öppet vardagar kl 17-22, samt helger kl 10-16. Drop in. Se Folkhälsomyndighetens hemsida för rekommenderade åldersgrupper och intervaller mellan doserna

På Närhälsan Sannegården erbjuder vi vård av hög kvalitet, kontinuitet, god tillgänglighet och fast vårdkontakt. Våra öppettider måndag - fredag kl 07.30 - 17 30. Vi har bokade besök och du når oss lättast via telefon. Du kan ringa till oss eller beställa telefontid med sköterska via vår hemsida. Detta är för att undvika långa väntetider på mottagningen. Observera att laboratoriet är stängt mellan 11 30 och 13 00. Vi har specialister i allmänmedicin, ST-läkare under utbildning, distriktssköterskor, specialistutbildade sjuksköterskor för astma-kol, diabetes, hjärta-kärl och övervikt, psykologer och medicinska sekreterare. Vi har barnavårdscentral i samma byggnad med nära samarbete med vårdcentralen. Det finns även en Familjecentral i huset.

Informationen uppdaterades 09:59 - 25 mar, 2024

11 okt, 2023

Den absolut bästa och finaste vårdcentralen jag besökt Fint bemött i receptionen av Lena Besöket hos läkaren Irina var det bästa jag någonsin haft Omtänksam och proffsig Önskar det fanns fler läkare som henne Tack Sannegårdens vårdcentral

2 okt, 2020

Läkare Christodoulos Georgiou är den bästa läkaren jag har träffat. Han är grym.

1 okt, 2020

Mycket nöjd med denna närhälsan!

30 jul, 2018

Är besviken på möjligheter att sitta, när man kommer innan mottagningen öppnar, enligt närhälsan är det förbjudet att ställa ut stolar i trapphuset, p.g.a. brand. Istället så trängs ibland upp till 25 personer på samma våningsplan, människor som har svårt att stå, blir tvungen att sitta på golvet, eller trapporna. Det anser jag inte vara människovärdigt. Att få träffa sin läkare är i det närmaste omöjligt om du inte bokar1-2 månader i förväg.

5 apr, 2018

Här kan du se omdömen som Närhälsan Sannegården vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Drop-in-tider

På laboratoriet

Vaccination mot covid-19, Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Vårdcentral (BT), Provtagningsverksamhet, öppen vård