Capio Citykliniken Lund Barnmorskemottagning, Lund

Lund

Välkommen till Capio Cityklinikens Mödravårdsmottagning! Vi arbetar på uppdrag av Region Skåne och vår ambition är att erbjuda vård av hög kvalitet med god tillgänglighet, service, gott bemötande och god tillgänglighet. Du hittar oss i kärnan av Lund, i en lugn och personlig miljö, med Universitetshuset som granne. Vi erbjuder graviditetskontroller, föräldragrupper, preventivmedelsrådgivning samt cellprovtagning. Hos oss arbetar tre barnmorskor och en undersköterska, alla med lång erfarenhet. Vi har även en specialist i obstetrik och gynekologi knuten till mottagningen.

Telefon 046 - 270 00 00 Växelnummer046 - 270 00 00

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Vårdgivare i närheten

Mödravårdscentral Lund

• Anna Bäcklund Kiropraktik Kan verkligen rekommendera Anna, hon är proffsig, duktig och lyhörd och har hjälpt mig varje gång jag har varit där. - Lisa Arnell
    • Anna Bäcklund Kiropraktik Jag är så nöjd efter vart hos Anna. Hon hjälpte mig kunna röra mig igen! Min svanskota blev läkt. Så tacksam! Proffsig och bra - Celie
    • BVC Forum Nacka Om man ikke kan komme på et besøk så burde man kanskje ha mulighet til å avbooke et besøk utenfor telefontid? Hvis dette er mulig burde de... - Rønnaug vinje
    • Citymottagningen hälsocentral Trevlig personal, bra bemötande. Det sitter sällan fast. - Peter Lundholm
    • Närhälsan Lerum vårdcentral Värdelöst telefon system och ingen upp följning går inte få kontakt med någon även om det gäller någon lätt information - M k