Lund >

Behandling av åderbråck

Åderbråcksoperation

Behandling av ådernät

Narva Åderbråckscenter Lund - Specialister på åderbråck

Du hittar Narva Åderbråckscenter i ljusa och fräscha lokaler på Capio Specialistbehandling på Clemenstorget 5, precis vid Centralstationen i Lund. Hos dem får du träffa specialistkirurger som är experter på ådernät och åderbråck, med lång erfarenhet av skonsam behandling.

Sveriges främsta experter inom åderbråcksbehandling

Sedan 2004 har Narva Åderbråckscenter specialiserat sig inom åderbråcksbehandlingar och var med och grundade Sveriges allra första åderbråcksklinik, på Läkarhuset Odenplan i Stockholm. Hos Narva Åderbråckscenter ligger fokus på högklassig, serviceinriktad och tillgänglig vård med bästa resultat som mål - både funktionellt och kosmetiskt.

Hos Narva Åderbråckscenter Lund står du som patient i fokus

Narva Åderbråckscenter arbetar utifrån värdegrunden att patienten alltid ska vara huvudaktören i alla processer, och gör sitt yttersta för dig. Både personal och miljö ska förmedla trygghet som vittnar om kompetens och tillgänglighet.

ISO-certifierad verksamhet

Narva Åderbråckscenter AB är, som enda renodlade åderbråcksklinik, kvalitets- och miljöcertifierad enligt ISO 9001:2015 samt ISO 14001:2015.

Varmt välkommen att boka tid hos Narva Åderbråckscenter i Lund!

Informationen uppdaterades 16:58 - 2 nov, 2023

Anders Törring

Giuseppe Asciutto

Marek Kuzniar

23 okt, 2023

Tack för all hjälp ! Jag är så glad att jag tog kontakt med Er . Proffsig hjälp o bemötande ! Framförallt att op. blev gjord så snabbt !

24 jun, 2021

Jag opererades september 2020 av Ove Tott. Nu nästan ett år senare och resultatet är utmärkt. Jag är mycket nöjd.

14 jun, 2021

25 jan, 2021

Mycket trevlig personal! Från det att jag bokade tid till konsultation till det att ingreppet var över, har jag känt mig trygg och väl omhändertagen. Har rekommenderat Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Lund, till både släkt och vänner. Nu är det bara att vänta på slutresultatet, som kommer ta tid, vilket kirurgerna var noggranna med att poängtera. Det tycker jag är viktigt, så att man är väl medveten om att det faktiskt tar tid och inte är en ”quick fix”. Kan varmt rekommendera detta ställe 👍🏻😊

2 nov, 2020

Hej, Jag vill lämna några synpunkter på min upplevelse i samband med operationen: - Jag kände mig inte speciellt trygg under själva operationen då den lugnande medicinen inte verkade som den skulle och en del ingrepp var väldigt obehagliga. Här hade jag önskat en paus och koll hur jag mådde. - Ssk hade inte koll på om jag skrivit på ngt papper och jag visade inte ID. Ingen diskussion alls om covid, märkligt tyckte jag. - efter OP fick jag byta om i TV rummet och kastade enggångstrosorna i papperskorgen. På toaletten hade ngn tidigare patient kastat sina. Kändes inte hygeniskt. - en ÖL under träning var med och jag tillfrågades inte om detta var OK. Han var iofs trevlig med detta gjorde att jag som patient inte hamnade i centrum utan mga diskussioner läkarna emellan om ett och annat. Kändes märkligt och ibland oprofessionellt. - efter OP påpekade ssk att på ’vissa’ patienter biter inte den lugnande medicinen lika väl. Varför gav man mig inte mer då. Man bad ju mig slappna av åtskilliga ggr men det var svårt.... borde detta inte gett en signal på att bromsa litegrann. - när jag var ombytt och skulle gå kom ingen och tog farväl och kollade att jag var OK. De var redan igång med nästa patient, så bara att ta sig ut själv... - öl som var med och tränades märkte att jag grät så tårarna rann under en del av OP men gjorde inget åt det... - jag har gjort en liknande OP på Ellebogen i Malmö och har inga minnen av den utsatthet jag kände i söndags 1/11 hos er.