Öppet, idag till 16:00

BarnReHab Skåne, Lund

Lovisastigen 5, Lund

BarnReHab Skåne, Lund

Vi vänder oss till dig som är 17 år eller yngre som har svårt att kommunicera, svårt att äta och få i dig näring eller problem med blåsan eller tarmen. Du behöver ha kontakt med barn- och ungdomshabiliteringen. Även du som är 20 år eller yngre kan vända dig hit om du har fått en förvärvad hjärnskada innan du var 18 år. Du och dina närstående kan få stöd och behandling genom daglig kontakt under en kortare tidsperiod. BarnReHab Skåne är en specialistmottagning inom barn-och ungdomshabiliteringen i Region Skåne.

Informationen uppdaterades 17:02 - 16 feb, 2021

Måndag - Torsdag : 08:00 - 16:00