Öppet, idag till 13:00

CityRehab i Lund Lisa Mellin

Winstrupsgatan 3, Lund

CityRehab i Lund Lisa Mellin

Vi är sjukgymnaster med lång yrkeserfarenhet. Inriktningen på CityRehab är primärvård och ortopedisk medicin. Vi använder oss av moderna och vetenskapligt förankrade metoder. Ett samtal i lugn och ro och en noggrann undersökning är utgångspunkten för den bedömning, rådgivning och behandling du får. Tillsammans sätter vi upp målen för din rehabilitering-din egen delaktighet i kombination med vårt yrkeskunnande ger det bästa resultatet! Du är välkommen till oss med eller utan remiss och oavsett var du är listad.

Informationen uppdaterades 17:29 - 16 feb, 2021

Måndag - Torsdag : 08:00 - 17:00