Tandläkarvillan, Veberöd

Telefon 046 - 850 90
Vildrosvägen 3 247 64 VEBERÖD - visa på karta

Allmäntandvård, Tandhygienist, Tandläkare

Vägbeskrivning

Från öster (väg 11): Sväng av mot Veberöd, efter ca 3 km, sväng vid skylt Tandläkare.
Från väster (väg 11): Sväng av mot Veberöd, efter ca 3 km, sväng vid skylt Tandläkare.
Från söder (väg 102): Inne i Veberöd, sväng höger på Sjöbovägen, efter ca 800 m, sväng vid skylt Tandläkare.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 20:16 - 09 jul, 2015 skrev:

FULL POT. NU KOMMER JAG ATT BLI PATIENT HOS ER. SPEC. STORT TACK MARGARETHE. DU HAR OTROLIGT KÄNSLIGA .FINGRAR SOM FLADDDRAR SOM FJÄRILSVINGAR INNE I MIN MUN. JAG NÄSTAN LÄNGTAR TILL NÄSTA BESÖK - MUNNEN GÖR DET I ALLAFALL

Till toppen

Hälsoanalys via blodprov

Hälsoanalys via blodprov - Werlabs

Helhetsbild av sitt hälsotillstånd

Under det senaste året hade Linn ändrat sina träningsrutiner och sin kost. Via ett enkelt blodprov fick hon en helhetsbild av sitt nuvarande hälsotillstånd och hur förändringen påverkat kroppen.

Vården.se i samarbete med Werlabs.

Hälsokontroller på nätet

Werlabs

Hälsokontroll via blodanalys

Werlabs erbjuder hälsoanalyser via blodprov som du enkelt beställer på nätet. Dina värden och resultat sparas i en onlinejournal som du kan använda för att följa dina värden över tid. Det gör att du tidigt kan fånga upp eventuell ohälsa.

Vården.se i samarbete med Werlabs.

Enklare väg till terapi

Enklare väg till terapi - Ahum

Svårt att veta vilken terapeut du ska boka?

Ahums unika system matchar dig med legitimerade psykologer och psykoterapeuter utifrån dina behov, frågeställningar och önskemål – så att du kan hitta den terapeut som passar dig bäst.

Vården.se i samarbete med Ahum.

Vårdcentral i fickan

Logga - Min Doktor

Träffa en läkare när och var du vill

Vården.se i samarbete med Min Doktor.

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Positiva effekter när du slutar röka

Det kan vara svårt att sluta röka när vårsolen kommer fram och uteserveringarna öppnar upp. Därför berättar vi om de kortsiktiga effekterna som du vinner genom att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Nicotinell (nikotin) är ett receptfritt läkemedel som används för rökavvänjning. 18 års åldersgräns. Gravida rökare rekommenderas att sluta röka helt utan nikotinersättning. Läs bipacksedeln noggrant. Se även www.nicotinell.se. GlaxoSmithKline Consumer Healthcare A/S, se.gsk.com.se.gsk.com

Tandtrådsskola med Plackers

Tandtrådsskola med Plackers

Kom igång!

Vården.se i samarbete med Plackers.

Behandlingar av munsår

Munsår - Zoviduo

Dubbelverkande effekt vid munsår

Har du fått de välbekanta stickningarna eller har ditt munsår redan brutit ut? Zoviduo är den första och enda munsårssalvan med 2i1-effekt som både förebygger utbrott och läker munssårsblåsor.

Vården.se i samarbete med Zoviduo.

Zoviduo® (aciklovir och hydrokortison), kräm, är ett receptfritt läkemedel. Används för behandling av tidiga tecken och symtom vid munsår på läppar och i ansiktet för att minska risken att ett munsår utvecklas till blåsor. 12 års åldersgräns. Använd endast Zoviduo® på munsår på dina läppar eller i ditt ansikte. Använd inte Zoviduo® i ögat, på insidan av munnen eller på könsorganen. Använd inte under längre tid än 5 dagar. Läs bipacksedeln noggrant. GlaxoSmithKline Consumer Healthcare A/S, se.gsk.com

Unik linsoperationsteknik

Novius

Korrigera synfel eller operera grå starr?

Novius Ögonklinik är först ut i Sverige med sin unika operationsteknik och Dick Lindgren är en av de patienter som har fått uppleva denna.

Vården.se i samarbete med Novius Ögonklinik.

• Nya Vårdcentralen Kortedala Torg Jag har varit med som patient o är verkligen mycket nöjd - jag skulle inte vilja byta vårdcentral, - Josiane Asselin
    • Abbas Dental Mycket trevlig och rolig tandläkare, helt smärtfritt! - Charlotte Jensen
    • Skärholmens ÖNH-centrum Otroligt proffsiga och kunniga och väldigt, väldigt bra med barn! - Lisa
    • Rosa Gynekologmottagning Mycket duktig och kunnig doktor. Rekommenderas varmt! - Jenny Hansson Magnvall
    • Nikos Tsiaklides Läkarmottagning Väldigt nöjd, mycket professionella, en trygghet med att få rätt diagnos. Det är nåt som ett fåtal läkare har idag. Uppföljning, utredning, ... - Anastasios Marcopoulos