Tandläkarvillan, Veberöd

Lund

046-850 90

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 046-850 90
Vildrosvägen 3 247 64 VEBERÖD - visa på karta

Allmäntandvård, Tandhygienist, Tandläkare

• 20:16 - 09 jul, 2015 skrev:

FULL POT. NU KOMMER JAG ATT BLI PATIENT HOS ER. SPEC. STORT TACK MARGARETHE. DU HAR OTROLIGT KÄNSLIGA .FINGRAR SOM FLADDDRAR SOM FJÄRILSVINGAR INNE I MIN MUN. JAG NÄSTAN LÄNGTAR TILL NÄSTA BESÖK - MUNNEN GÖR DET I ALLAFALL