Bild- och funktionsmed Länsklinik

Luleå

Bild- och funktionsmedicin vid Sunderby sjukhus består av röntgen, mammografi och nukleär-medicin. Röntgenenheten är den största och genomför förutom konventionell röntgen, MR-undersökningar, datortomografi, angiografi, interventioner, ultraljudsundersökningar m.fl.

Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 0920 - 28 28 74 Växelnummer0920 - 28 20 00
Sunderby sjukhus, Bild- och funktionsmedicin, Trapphus E plan 4, 971 80 LULEÅ - visa på karta

Ja.

Bild- och funktionsmedicin, Datortomografiverksamhet, Mammografi, MR-verksamhet, Nuklearmedicin, Specialistsjukvård

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Vårdcentral i fickan

Logga - Min Doktor

Träffa en läkare när och var du vill

Vården.se i samarbete med Min Doktor.

Hälsokontroller på nätet

Werlabs

Hälsokontroll via blodanalys

Werlabs erbjuder hälsoanalyser via blodprov som du enkelt beställer på nätet. Dina värden och resultat sparas i en onlinejournal som du kan använda för att följa dina värden över tid. Det gör att du tidigt kan fånga upp eventuell ohälsa.

Vården.se i samarbete med Werlabs.

Tandtrådsskola med Plackers

Tandtrådsskola med Plackers

Kom igång!

Vården.se i samarbete med Plackers.

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Trappa ner rökningen för ett hållbart resultat

För att lättare lyckas med ett liv utan cigaretter och nikotinberoende behövs en välplanerad trappa-ner-strategi. Tillsammans med Nicotinell ger vi dig tips på hur du får ett nikotinfritt liv.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.