Stadsvikens hälsocentral

Luleå

Välkommen till oss på Stadsvikens vårdcentral, ditt självklara val om du önskar en centralt belägen vårdcentral med personal som har mångårig erfarenhet och hög kompetens. Vi är en komplett vårdcentral som tar hand om dig i livets alla olika skeenden. Välkommen in på vår hemsida för att se vilka vi är och hur du kan komma i kontakt med oss.

Lista dig hos Stadsvikens hälsocentral

Robertsviksgatan 9, 971 89 Luleå - visa på karta
Barnavårdscentral / BVC, Barnmorska, Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Mödravårdscentral

4,4

09:03 - 22 okt, 2018 skrev:

Mitt bästa besök hos läkaren någonsin. Tack! / Herr lillfinger

15:47 - 07 feb, 2018 skrev:

Fin och proffsig personal från kassa lab sjuksköt läkare

4,2

12:15 - 03 okt, 2017 skrev:

Jag har gått på Timmermansgatan/Stadsviken hela mitt liv. Jag hade Johan Alsén som "husläkare" i ca 30 år. Det är det bästa man kan ha, en husläkare, som lär känna en och vet på en gång när något är fel och om det är återkommande eller inte. Jag vet att det är rotation på läkarna men det vore det ultimata med en och samma läkare till en familj, förutom specialist läkarna då förstås.

11:19 - 10 aug, 2016 skrev:

Bästa vårdcentralen i Norrbotten !

17:43 - 11 jan, 2016 skrev:

Duktig och snabb personal i labbet, aldrig eller mkt sällan staffettläkare, dvs. dom kommer ihåg en och minns ens problematik sedan tidigare. Engagerad personal, trevligt bemötande även när det är synbart hektiskt.

3,5