Dagkirurgisk enhet Sunderby sjukhus, Länssjukvård

Om Dagkirurgisk enhet Sunderby sjukhus, Länssjukvård

Dagkirurgi betyder att du får gå hem samma dag som du opereras.Vi utför både akut och planerad dagkirurgi inom kirurgi, ortopedi, medicin, kvinnosjukvård, urologi, ögon- och öronsjukvård, käk- och tandvård och akutsjukvård.

Dagkirurgisk enhet, Sunderby sjukhus, Sjukhusvägen 10, 954 42 Södra Sunderbyn - visa på karta
Akutverksamhet vid sjukhus, barn- och ungdomskirurgi, Akutverksamhet vid sjukhus, barn- och ungdomsortopedi, Akutverksamhet vid sjukhus, gynekologi , Akutverksamhet vid sjukhus, infektion, Akutverksamhet vid sjukhus, kardiologi, Akutverksamhet vid sjukhus, käkkirurgi, Akutverksamhet vid sjukhus, ortopedi, Akutverksamhet vid sjukhus, ögonsjukvård, Akutverksamhet vid sjukhus, öron-, näs- och halssjukvård, Akutverksamhet, allmäntandvård, Kirurgi