Sunderby Sjukhus, Södra Sunderbyn

Om Sunderby Sjukhus, Södra Sunderbyn

Sunderby sjukhus är kompetenscentrum för hela Norrbottens sjukvård. Sjukhuset är länssjukhus med specialistfunktioner men är också närsjukhus för luleåbor och bodensare.

Sjukhusvägen 80, 954 42 Södra Sunderbyn - visa på karta
  • Måndag - Söndag 06:00 - 22:00

Sunderby Sjukhus, Södra Sunderbyn

4,7

13:46 - 18 jan, 2016 skrev:

Vilken underbar personal på avd 51 & 41, de gjorde ett fantastiskt jobb men min far och var alltid tillmötesgående och trevliga och de var proffsiga :-) Blir glad att se att det finns mänsklighet kvar i sjukvården! Anki

08:13 - 09 nov, 2015

06:55 - 14 sep, 2015

15:31 - 28 jun, 2014 skrev:

Hej ja ville bara tacka er när jag var där för blindtarmen ja är jätte nöjd med eran insats tack