Arbetsterapimottagningen Sunderby sjukhus, Södra Sunderbyn

Om Arbetsterapimottagningen Sunderby sjukhus, Södra Sunderbyn

Arbetsterapi är till för patienter som har svårighet att klara sina vardagliga sysslor. Vi arbetar med praktiska problem inom personlig vård, boende, fritid, arbete och studier.$$Våra åtgärder är riktade på att träna förmåga, anpassa omgivningen eller lära ut nya sätt att utföra dagliga sysslor. Det kan också innebära att prova ut hjälpmedel.

Arbetsterapienheten, Entréplan, D, Sunderby sjukhus - visa på karta
Arbetsterapeut