Logopedimottagningen Sunderby sjukhus

Om Logopedimottagningen Sunderby sjukhus

Logopedmottagningar finns på länets alla sjukhus. Sedan årsskiftet 2006/2007 är våra mottagningar samordnade i en länsverksamhet. Syftet med Länslogopedin är att kunna erbjuda dig en likvärdig vård med hög kvalitet oavsett var du bor i länet. För att åstadkomma en mer likvärdig vård har vi arbetat intensivt med gemensamma rutiner och prioriteringar. Bemanningen har anpassats till befolkningsunderlag per sjukhus. Vårat mål är att kunna ge den bästa logopediska vården i landet.

Sunderby sjukhus, , Sjukhusvägen 10, 971 80 Luleå - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:30 - 09:00 Svarare 07.30-08.30