Hjärtmottagningen Sunderby sjukhus

Om Hjärtmottagningen Sunderby sjukhus

Coronarmottagning (kranskärlsmottagning)$Telefon: 0920-28 29 30 (du blir uppringd)$Telefontid: mån-fre 8.00-9.00$$GUCH-mottagning (för vuxna med medfödda hjärtfel)$Telefon: 0920-28 29 30 (du blir uppringd)$Telefontid: mån-fre 8.00-9.00$$Hjärtmottagning/hjärtsviktsmottagning$Telefon: 0920-28 39 84 (du blir uppringd)$Telefontid mån-fre 10.00-11.30$$Pacemaker/ICD-mottagning$Telefon: 0920-28 33 82$Telefontid: mån-fre 8.00-9.00

Sunderby sjukhus, via huvudentrén, gå till Medicinmottagningens ingång. - visa på karta
Ja.
Kardiologi