Barnmedicin och habilitering Sunderby sjukhus

Om Barnmedicin och habilitering Sunderby sjukhus

Barn -och ungdomsmedicin/habilitering. Barn och ungdomsmedicin/habiliteringen är specialistverksamheter för barn och ungdomar $0 - 18 år med medicinska och kirurgiska sjukdomar. Habiliteringen ger råd, stöd och behandling i samband med varaktiga och medfödda funktionshinder. I Barnhuset finns även BB och förlossning. samt vårdavdelning 45 för barn och ungdomar med behov av psykiatrisk vård, Lekterapi, NEP och sjukhusskola.

Sunderby sjukhus, Barn- och ungdomsmedicin/habilitering, 971 80 Luleå - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
Ej infekterade vid besök på neonatalavdelning. Tänk på att parfym och rök är besvärande för allergiker. Inga blommor.
Nej
Allergologi, barn och ungdom, Cystisk fibros-verksamhet, Habilitering, barn och ungdom, Medicin, barn och ungdom, Onkologi, barn och ungdom