Folktandvården Grängesberg

Om Folktandvården Grängesberg

Vi erbjuder allmän- och akuttandvård till barn, ungdomar och vuxna samt specialisttandvård inom alla tandvårdens specialiteter. Vi erbjuder även Frisktandvård - tandvård till fast pris.

Folktandvårdens helgjour har telefontid lör-sön kl. 10.00 - 12.00.

Ring 0102 - 49 71 91 för besked. Jourkliniken är belägen på Centrum Oral Rehabilitering, Manhem, Falun. Vid akuta tand- och käkskador kvällar och helger då helgjour inte är tillgänglig, ring 1177 för vidare besked.

Vi har även en handledarklinik för nyutexaminerade tandläkare, belägen på Folktandvården Origo i Falun.

Idrottsvägen 12, Grängesberg - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 06:00 - 16:40 Jämn vecka