Vårdcentralen Läkarhuset, Centrum

Vårdcentralen Läkarhuset

, Vasastaden

Södra vägen 27, 411 35, Göteborg, 41135 Centrum

Vårdcentralen Läkarhuset ingår i Vårdval Vårdcentral vilket innebär att invånarna i Västra Götaland kan välja vilken vårdcentral man vill bland de godkända vårdcentralerna i Västra Götalandsregionen. Vårdcentralen Läkarhuset ligger på Södra vägen 27 i Göteborg. Vi erbjuder listade patienter. - Läkartid för planerade årskontroller och akuttid - Distriktsköterskevård - Hembesök - Provtagning även externprovtagning - Diabetessjuksköterska - Astma/KOL sköterska - Leg. Psykolog - KBT-terapeut - Samtalssköterska (Care manager) - BVC (Lillugglan Heden på Entréplan) Vill du lista dig hos oss så kan du göra det via vår hemsida vårdcentralen läkarhuset.se eller via 1177.se. Omlistning kan även ske i kassan på vårdcentralen eller att du ringer oss på 031-810900.

Informationen uppdaterades 06:42 - 30 nov, 2023

8 nov, 2023

Fick som vanligt ingen hjälp när vi ringde Vårdcentralen/äldresjuksköterskan.

26 apr, 2023

Dåligt bemötande.

18 aug, 2022

Katastrof dialog via digitalt som är enda sättet att nå läkarhuset. En vårdcentral som ständigt byter läkare och nivån bara sjunker. Aldrig någon uppföljning och olika journal system som gör att de inte hittar äldre och Anteckningar. De slarvar bort uppföljningar. Jag har givit läkarhuset tre chanser till att gå tillbaka till dem för att jag hade en gång i tiden en duktig läkare som heter Sara Svensk men efter henne har det varit katastrof. Jag kommer inte vara kvar.

20 jan, 2022

Pinsamt dåligt! Läkare Mikael suverän och empatisk. Övriga kontakter med läkare och psykolog under all kritik. Oengagerat och delvis arrogant.

25 aug, 2021

Skrivit till 1177 om förnyelse av 2 recept. Inget meddelande om att de mottagit begäran. Efter två veckor kom det ena receptet, men inget meddelande. Nu har det gått flera veckor och jag har skrivit igen om förnyelse av det saknade. Fortfarande ingen respons.

Här kan du se omdömen som Vårdcentralen Läkarhuset har fått i Nationella Patientenkäten.

Besökstider

Allmänmedicin, Barnhälsovård/BVC, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Vårdcentral (BT), Vaccination mot covid-19