Vårdcentralen Läkarhuset, Centrum

Om Vårdcentralen Läkarhuset, Centrum

Vi är en verksamhet i PraktikertjänstAB och en godkänd vårdcentral inom Västra Götalandsregionens primärvård. Vår målsättning är att erbjuda dig och din familj lättillgänglig hälso- och sjukvård med hög kvalitet. Vid Vårdcentralen Läkarhuset tjänstgör fem läkare varav en med inriktning mot astma/KOL. Vårdcentralen har distriktssköterska och sjuksköterskor med kompetens inom astma/KOL och diabetes. Vårdcentralen har psykolog med KBT-utbildning.

Lista dig hos Vårdcentralen Läkarhuset, Centrum

Södra vägen 27, 411 35, Göteborg, Entré mot heden, 3:dje våning, hiss - visa på karta

Vårdcentralen Läkarhuset, Centrum

22:42 - 26 dec, 2018 skrev:

Är listad här och jag har verkligen fått all hjälp jag behöver. Har fått gå till kuratorn under en tuff tid i livet och jag är väldigt nöjd de gånger jag har sökt läkare här. Jag känner att jag blir lyssnad på, de bemöter mig med respekt vid bokade tider och jag har också fått bra hjälp och tid samma dag när jag har ringt på morgonen och det bedömts som akut. Har blivit ordentligt undersökt de gångerna också.

13:05 - 18 aug, 2018 skrev:

En jätte bra vårdcentral som verkligen brinner för att hjälpa andra, har alltid fått hjälp och det är väldigt lätt att få tider som passar ens egna schema. Dock hade jag viljat ha någon form av påminnelse inför bokad tid. Har väldigt lätt att glömma av tiderna, hade velat ha någon form av lapp med ens tid på eller sms/email påminnelse.

22:13 - 02 jul, 2018

4,2

12:29 - 20 nov, 2017

10:39 - 28 feb, 2017 skrev:

Jag tackar för den vård jag fått på Läkarhuset och vill ge min doktor Sofia Göthe en extra eloge. Hon lyssnar och visar stor respekt. Dessutom är hon en omsorgsfull läkare.

17:40 - 27 feb, 2017 skrev:

Min läkare, Sophia Göthe är noggrant, klokt, empatiskt. Bra känslan i mottagningen, högst rekommenderat!

15:33 - 15 jul, 2016 skrev:

Min gamla vårdcentral hade ingen som helst beredskap för psykisk och stressrelaterad ohälsa. Bytet till Läkarhuset blev vad min partner kallar "en solskenshistoria". Fantastisk personal och ett lugnt och varmt bemötande, bra rehab med mera. Särskild eloge till läkaren Sofia Göthe som har ett genuint engagemang för att hjälpa och till fantastiska psykologen Sara Skillbäck som inte bara kirrar det nödvändiga utan verkligen ser till att försäkra sig om att allt går år rätt håll. Genomgående konstruktiva idéer för både kort- och långsiktigt tillfrisknande, lyhördhet och förståelse. Jag har Läkarhuset vid Heden att tacka för att jag inte tappat det, eller kanske snarare för att jag lyckas samla ihop mig igen. ❤

00:10 - 03 dec, 2014 skrev:

Den absolut bästa vårdcentral..Helt fantastisk personal..Hjälpsamma och tillmötesgående. .Man känner aldrig av någon stress innanför dom lokalerna..Det enda negativa är tillgängligheten på telefon..