Husläkaren Kungsladugård Roland Arvidsson, Göteborg

Allmänläkarmottagning

Vasagatan 46, 411 37, Göteborg - visa på karta

Husläkaren Kungsladugård Roland Arvidsson, Göteborg

00:20 - 21 apr, 2017 skrev:

Mycket kompetent behandling både från sjuksköterskan till läkaren.Har fått rätt medicinsk behandling plus relevant information, vilket resulterat i att jag har hållit mig frisk från tidigare återkommande sjukdomstillstånd. Atmosfären på denna läkarmottagning har varit fantastisk, lugnt och tryggt i en mycket trevlig och ombonad miljö. De tider som har varit förbeställda har hållits, aldrig några väntetider. Har under 7 år varit patient på denna Husläkarmottagning.

17:05 - 13 aug, 2015