Öppet, idag till 16:00

Hälsomedicinskt center Vårdcentral i Bjärred

Norra Västkustvägen 4, Bjärred

Hälsomedicinskt center Vårdcentral i Bjärred

Välkommen till Hälsomedicinskt Center i Bjärred! Vi har avtal med Region Skåne vilket innebär samma patientavgifter som andra vårdcentraler. Vårt team består av distriktsläkare, geriatriker, sjuksköterska, sjukgymnast, barnmorska och psykolog och strävar efter hög tillgänglighet och kvalitet. När du ringer till oss blir du alltid uppringd av en erfaren sjuksköterska. Vi erbjuder även barnhälsovård, diabetesmottagning, astma- och KOL-mottagning och föreläsningar om hållbar beteendeförändring. Inom vårt koncept Seniorhälsa finns vår mobila äldrevård som riktar sig till dig som är Senior med mer komplexa vårdbehov och även ofta har svårt att ta dig till vårdcentralen. För dig som redan har kommunal hemsjukvård rekommenderar vi en bedömning för att se om du även ska bli ansluten till Seniorhälsa. Kontakta oss på Hälsomedicinskt Center så kontaktar en av våra läkare på Seniorhälsa dig!

Informationen uppdaterades 09:08 - 18 feb, 2021