Bjärreds Vårdcentral

Bjärreds Vårdcentral

, Bjärred

Vikingavägen 1, Bjärred, 23731 Bjärred

Torsdagen den 28 mars stänger mottagningen klockan 12:00

På mottagningen finns en bred kompetens med läkare, distriktssköterskor, sjuksköterskor, diabetetssköterskor, undersköterskor, astma-KOL-sköterska, hjärtsköterska, kurator, dietist, fysioterapeuter, arbetsterapeut, BVC-sjuksköterskor, receptionist och sekreterare. Vi arbetar för hög kontinuitet och att du vid varje icke-akut läkarbesök ska få träffa samma läkare. Vi erbjuder hembesök när det av olika anledningar är svårt för dig att komma till mottagningen. Du som är listad hos oss kan träffa våra fysioterapeuter i välutrustade lokaler på Friskis och Svettis i Lomma. Vi erbjuder även möjlighet för dig att kontakta oss via vår digitala mottagning. Allt du behöver är ett BankID och internetuppkopplad dator, surfplatta eller mobil. Du hittar till mottagningen här via vår hemsida. Vi ser fram mot att få erbjuda dig hälso- och sjukvård med hög kvalitet under förtroendefulla former. Frikort gäller. Varmt välkommen!
Nu kan du som är listad hos oss enkelt träffa en av våra läkare på distans. Allt du behöver är ett BankID och en internetuppkopplad dator, surfplatta eller mobil. Du hittar den digitala mottagningen på vår hemsida.

Informationen uppdaterades 10:20 - 25 mar, 2024

6 feb, 2024

23 jan, 2024

Mycket fin bemötande och duktig personal .lyssnar och omhändertar på ett positivt sett

23 jan, 2024

Lugnt och seriöst bemötande. Gedigen och engagerad läkare, Johan Hjort.

Här kan du se omdömen som Bjärreds Vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Psykologverksamhet, vuxna, Sjukgymnastik/Fysioterapi, Arbetsterapi, Dietistverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Allmänmedicin, Vårdcentral (BT), Livsstilsmottagning, primärvård, Äldrevårdsmottagning, primärvård, Diabetesmottagning, primärvård, Vaccination mot covid-19, Vaccinationsverksamhet