Öron- näsa- och halsmottagningen Ljungby

Ljungby

På vår mottagning arbetar läkare, sjuksköterskor och sekreterare.

Vi bedriver till största delen planerad verksamhet men tar även emot akuta besök dagtid om vi har möjlighet. Vi utför också vissa operationer.

De flesta av våra patienter kommer på remiss från annan vårdgivare. Man kan även söka via egenremiss efter bedömning av sjuksköterska på mottagningen.

Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 0372 - 58 51 40 Växelnummer0372 - 58 50 00
Öron-, näsa- och halsmottagningen Kyrkogatan 2, Ljungby lasarett. I entreplan mellan Linnéhallen och Pelarhallen. - visa på karta

Audionom, Foniatri, Hörcentral, Specialistsjukvård, Sömnproblem, Sömnutredningsverksamhet, Öron Näsa Hals

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Vårdcentral i fickan

Logga - Min Doktor

Träffa en läkare när och var du vill

Vården.se i samarbete med Min Doktor.

Hälsokontroller på nätet

Werlabs

Hälsokontroll via blodanalys

Werlabs erbjuder hälsoanalyser via blodprov som du enkelt beställer på nätet. Dina värden och resultat sparas i en onlinejournal som du kan använda för att följa dina värden över tid. Det gör att du tidigt kan fånga upp eventuell ohälsa.

Vården.se i samarbete med Werlabs.

Tandtrådsskola med Plackers

Tandtrådsskola med Plackers

Kom igång!

Vården.se i samarbete med Plackers.

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Trappa ner rökningen för ett hållbart resultat

För att lättare lyckas med ett liv utan cigaretter och nikotinberoende behövs en välplanerad trappa-ner-strategi. Tillsammans med Nicotinell ger vi dig tips på hur du får ett nikotinfritt liv.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Vårdgivare i närheten

Öron Näsa Hals Ljungby

• KMC Fysioterapi Jag kände mig väl omhändertagen och blev bemött med stor kunskap och empati! Tack! - Helena Mannerstam
    • Psoriasisföreningens mottagning på Kungsholmen Supergullig personal och fin lokal! - Maggan
    • Gynekologi Min läkare på min vårdcentral remitterade mig till gynekolog. Blev glad att få en tid inom ett fåtal veckor, men när jag infann mig blev jag... - Susanne
    • Princzkel Istvan Proffsig på alla sätt! Mina varmaste rekommendationen! Man kände sig trygg och var på rätt ställe - M
    • Kvinnoklinik Umeå Att nå er på kvinnokliniken är näst intill omöjligt. Har ringt flertalet gånger under telefontid men inte kommit fram och via er telefonsvar... - Karin