Göran Dyks gata 5, Linköping

PRP-behandling

Bauer Clinic är en skönhetsklinik som vill hjälpa dig att lyfta det naturligt vackra. Vi anpassar alltid våra behandlingar efter dig och hjälper dig med att hitta rätt behandling. Hos oss hittar du välutbildad personal i trevliga lokaler, och du kan alltid känna att du står i fokus och är väl omhändertagen när du kommer hit.

Hos Bauer Clinic kan du få hjälp med:

• Fillers
  • Botox
  • Microblading/TAFFY
  • Belkyra
  • Aquagold

Angelica Bauer - grundaren av Bauer Clinic

Bauer Clinic grundades av Angelica Bauer. Hon är utbildad sjuksköterska och har sedan tidigare en gedigen erfarenhet från bland annat akutsjukvård och brännskador. Eftersom Angelica kände att hon hade ett intresse för skönhet ville hon starta en klinik där kunskap och trygghet stod i fokus. Drivkraften var och är att man ska kunna göra skönhetsbehandlingar utförda av professionell personal i en trivsam och trygg miljö.

Besök vår klinik i Stockholm

Bauer Clinic finns också i Stockholm, med en klinik som ligger centralt i fina lokaler.

Vi önskar dig varmt välkommen till oss på Bauer Clinic!

Informationen uppdaterades 09:41 - 19 sep, 2022

Angelica Bauer

19 maj, 2020

Kände direkt en trygghet när jag kom in till Angelica. Informerades också direkt vad som ska ske och hur allt går till. Jättenöjd!!

19 maj, 2020

Varje dag glad för mina "nya" ögonbryn, fin present till mig själv.

19 maj, 2020

Första gången jag gjorde fillers och kommer definitivt komma tillbaka till Angelica! Så himla nöjd med mina nya läppar! :)

18 maj, 2020

18 maj, 2020

Alltid välkommen. Proffsigt bemötande. Angelica, du, är kunnig o jag litar på dina råd. Du är grym. BÄST! Du gör mig så fin. Kram