Vårdcentralen Valla, Linköping

Linköping

Vårdcentralen Valla har en stabil bemanning av erfaren och kompetent personal. Vi erbjuder vård med hög kvalitet och kontinuitet och är måna om god tillgänglighet. I våra fina, nyrenoverade lokaler finns också apotek och familjecentral.

Lista dig hos Vårdcentralen Valla, Linköping

Beställ medicin hos MEDS

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

4,7

• 07:17 - 13 aug, 2018 skrev:

Bra bemötande, bra vård!

• 10:22 - 09 jun, 2017 skrev:

Jag har nyligen listat mig på Valla vc efter att ha tillhört annan vc många år. Jag behövde er hjälp lite akut inför en resa och jag är fantastiskt nöjd! Alla jag hade kontakt med var supertrevliga, jag fick snabbt en tid och den hjälp jag behövde. Det var ett bra flöde hela vägen och det kändes verkligen som om jag som patient var i centrum!

• 08:34 - 17 nov, 2016 skrev:

Upplever att läkarna lyssnar och försöker verkligen hjälpa.