Avdelning 31, Ortopediska kliniken US

Avdelning 31, Ortopediska kliniken US

, Linköping

Universitetssjukhuset, Linköping, 58185 Linköping

På avdelning 31 vårdas patienter med olika ortopediska problem. Avdelningen har akut och planerat intag av patienter. Förfrågningar om inneliggande patienter kan ske dagligen mellan kl 11.00-17.00.

Informationen uppdaterades 11:01 - 16 feb, 2024

20 dec, 2023

Jag opererade mig i ryggen för Spinal Stenos. Jag hade Ylva en helt underbar, skicklig och jordnära överläkare på alla de sätt. Men som sagt från det att jag kom upp till avd 31 på morgonen onsdagen den 13/12-23 tills efter operationen så har jag aldrig träffat så många olika människor på en avd, och jag bemöttes så trevligt och professionellt av precis allihopa, ordagrant precis allihopa, från killen som kom in och städade till överläkaren Ylva. Ett otroligt stort TACK för att ni tog hand om mig och allt ni hjälpte mig med. Mvh Micke som låg på rum 40

1 dec, 2023

Tillägg på mitt omdöme. Finns en kille som ej förstår att vissa inte kan svälja tabletter. Det är något ni borde lära denna pojk. Alla kan inte och så enkelt är det. Bortsätt från det, så är allt på topp hos er.

1 dec, 2023

Vill bara ge alla på denna avdelning en ros. Vilket bemötande jag fick av er, efter en djup infektion pga 3 brutna tår då jag bråkade med en container. Nästan så jag saknar er, fast hade gärna träffat er på ett roligare sätt ;-) Fortsätt som ni gör, underbara är ni

13 sep, 2022

trevlig personal, riktigt dålig och osmaklig mat förutom frukost den var jättebra, fick hjölp med allt, tråkigt att man ej kunde få ett rum INNAN operation så man kunde ha packat upp saker och vara klar med allt innan operation, inte behöva styra med det EFTER operation, annars mycket nöjd med allt och arbetsterapeuten som hjöpte mig gå i trappor och korridor var jättebra, fysioterapeuten gav mig ett papper med träning, noll visning hur man skulle göra från personen själv eller jag fick visa att jag gjorde rätt, totalt värdelöst ! fick testa mig fram hemma !! men avdelningen rekommenderas

4 sep, 2020

Så trevlig avdelning och personal Uppvaknings personalen(förutom undersköterskorna ) borde nog gå en charmkurs

Här kan du se omdömen som Avdelning 31, Ortopediska kliniken US har fått i Nationella Patientenkäten.

Måndag - Söndag:11:00 - 17:00

Besökstider