Psykos öppenvård Hisingen, Göteborg

Om Psykos öppenvård Hisingen, Göteborg

Psykos öppenvård Hisingen är en öppenvårdsmottagning som erbjuder behandling och rehabilitering för patienter med psykossjukdomar såsom schizofreni och schizofreniliknande tillstånd. Vårt upptagningsområde är Norra Hisingen och SDF Lundby. Vid behov av slutenvård erbjuds det på heldygnsavdelning inom Psykiatri Psykos på Mölndals sjukhus.

Polstjärnegatan 6, 417 56, Göteborg - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:30 - 13:00 1/6 t o m 31/8