Lidköping jourcentral, Lidköping

Lidköping jourcentral

, Lidköping

Tallskogsvägen 2, 531 51, Lidköping, 53151 Lidköping

Uppdaterad 2024-02-05. Vid behov av sjukvård innan klockan 17.00 vardagar, vänd dig till din vårdcentral. Tillträde till jourcentralens väntrum finns endast den tid då jourcentralen är öppen. _________________________________ TIDSBOKAD JOURMOTTAGNING Den 5 februari startar vi med tidsbokad mottagning på Jourcentralen. Se 1177 E-tjänster här på hemsidan. Webbtidsbokningen öppnar: vardagar 16:30 och helger 10:00. Barn 0-6 månader hänvisas direkt till akutmottagningen för bedömning. Om du inte har möjlighet att boka ditt besök på 1177.se kan du alltid ringa oss på jourcentralen eller till 1177 för en medicinsk bedömning och hänvisning till rätt vårdnivå. Är ditt tillstånd livshotande ska du alltid kontakta 112. För rådgivning ring i första hand 1177. Tänk på möjligheten att boka ett onlinebesök via din vårdcentrals organisation.

Välkommen till Lidköping Jourcentral. Jourcentralen är en mottagning som är gemensam för de offentliga och de flesta privata vårdcentralerna i Skaraborg, sammanlagt 13 stycken. Den är belägen i Ågårdsskogens vårdcentrals lokaler i Lidköping. Öppettider lördag-söndag samt helgdag kl 11.00-17.00 och vardagskvällar kl 17.00-22.00. På Jourcentralen tar vi hand om dig som behöver hjälp kvällar eller helger med sjukdom och besvär som inte kan vänta tills din vårdcentral öppnar nästa dag. Om du behöver sjukvårdsrådgivning, ring 1177. Jourcentralen har drop-in. Vid adminstrativa frågor dagtid vänder du dig till Guldvingen vårdcentral, 0510-869 05

Informationen uppdaterades 12:55 - 5 feb, 2024

Göteborgskliniken - Intyg
Läkarintyg för IVF
Göteborgskliniken - Intyg
Läkarintyg för IVF

5 jun, 2019

Tack till sköterska och dr David Björnell för seriös undersökning av ev. lunginflammation. Troligen var det rätt diagnos och medicin. Nu är jag feberfri, hostar mindre men är väldigt trött

Lördag - Söndag:11:00 - 17:00

Helgdagar samt

Lördag - Söndag:11:00 - 17:00

Helgdagar samt

Provtagningsverksamhet, öppen vård, Akutverksamhet med basåtagande i primärvård