4.88

Ortopediverksamhet

Informationen uppdaterades 16:04 - 19 apr, 2021

4.88 / 5

7 apr, 2021 Annica J. skrev:

Har fått ett PROFFSIGT och underbart bemötande och omhändertagande av alla i samband med operation och byte av höftkula. ALLA var helt underbara! Har genom åren genomgått operationer på flera olika sjukhus. Men sjukhuset i Lidköping är klart bäst! En så go och kärleksfull anda mellan personalen. Det märks direkt och gör att man känner sig trygg. Snälla politiker och makthavare LÅT SJUKHUSET I LIDKÖPING FÅ VARA KVAR ORÖRT. Låt personalen få arbetsro. De gör ett otroligt bra arbete! Många kramar till er alla från en nöjd patient.

1 maj, 2019 Lars Håkan Tambour /Rosmari Tambour T. skrev:

VI två har fått nya höftleder. Vi tackar all personal för god omvårdnad . Änglar finns dom ja på avd 3 Lidköping.

7 feb, 2018 aatos skrev:

Hej på er godingar. Tack för den omtanke och hjälp jag fick hos er i Lidköking. Dessa goa sköterskor som tog hand om en. Ps. Häng upp gärna detta på anslagstavlan med min tillåtelse så andra oroliga får del av det.Wow,säger jag bara. H: En hopplös fall. Tack!Dss.Skriv stort till tavlan och sätt upp,snällä.

1 feb, 2018 Tomas skrev:

Underbar personal på 3:an och operation Jag fick en knäprotes 29/1

29 sep, 2017 Sten-Uno skrev:

Jag och min fästmö som skall få ny höftled, har bara positivt att säga om detta lasarettet. Fint bemötande och jättetrevlig personal. Hela vårdkedjan från läkare till sköterskor 😀❤🏥

Måndag - Söndag : 00:00 - 23:59

Måndag - Söndag : 10:00 - 00:00