Stockholmsvägen 33, Lidingö

Akupunktur

Massage

Naprapatlandslaget - världens största naprapatkedja

Välkommen till Naprapatlandslaget Stockholm Lidingö på Stockholmsvägen 33! Hos oss får du hjälp av kunniga naprapater med alla tänkbara besvär från muskler och leder.

Vår vision: bäst på muskel- och ledbehandling

Redan 1998 träffades vi som grundade Naprapatlandslaget, på Scandinavian College Of Manual Medicine/Naprapathögskolan. Det vi alla hade gemensamt var att vi drömde om att hjälpa människor bli friska genom naprapati. Anledningen till att Naprapatlandslaget startades var att vi kände att det saknades en stor aktör i branschen, och bestämde oss för att grunda det som skulle bli världens största naprapatkedja. Idag har vi ett fantastiskt gäng kunniga och kompetenta naprapater som alla jobbar mot vår vision: bäst på muskel- och ledbehandling!

Detta gör vi på Naprapatlandslaget Stockholm Lidingö

Hos oss får du behandling för besvär som du känner i dina muskler och leder. Våra naprapater arbetar med många olika typer av metoder, till exempel massage, triggerpunktsbehandling, akupunktur och manipulation. Vi utgår alltid ifrån dig och dina förutsättningar och anpassar behandlingen efter just dina behov. De flesta hör av sig till oss med följande besvär:

• Ryggskott
  • Ischias
  • Ont i ryggen
  • Diskbråck

Hitta till oss på Naprapatlandslaget Stockholm Lidingö

Du hittar vår mottagning centralt på Lidingö i Torsvik, en minut från brofästet. Nästan alla bussar till och från stan stannar här. Du kan också parkera i upp till en timme direkt utanför.

Varmt välkommen att boka tid hos Naprapatlandslaget Stockholm Lidingö redan idag!

Informationen uppdaterades 11:16 - 22 mar, 2023

Akuttider varje dag. Jourtelefon helger.
LÖRDAG: Naprapatlandslaget Odenplan har lördagsöppet 10:00-15:00