Öppet måndag från 08:00

Aleris Psykiatri Lidingö allmänpsykiatri

Stjärnvägen 2B, bv,LIDINGÖ

Aleris Psykiatri Lidingö allmänpsykiatri

Praktikertjänst Psykiatri är nu en del av Aleris. Välkommen till PTJ Allmänpsykiatri Lidingö. Vi erbjuder psykiatrisk vård på specialistnivå. Du kommer i kontakt med oss genom egenanmälan på telefon 08-128 893 00 eller genom remiss från din vårdcentral. Du som patient hos oss startar med en första bedömning/utredning. Utifrån vad som framkommit i den kan du bli erbjuden behandlande insatser, farmakologiska och/eller psykoterapeutiska. En bedömning/utredning kan också visa att dina behov bättre behandlas inom annan vårdinstans, och du blir då hänvisad till vad som är lämpligt för dig. Vi som arbetar här är läkare, psykologer, psykoterapeuter, sjuksköterskor, kuratorer, arbetsterapeuter och vårdadministratörer. Har du behov av psykiatrisk vård akut eller utanför kontorstid, vänder du du dig till NoA på telefon 08-128 899 00.

Informationen uppdaterades 17:13 - 5 mar, 2021