4.45

Din Vårdcentral i Lerum, Lerum

Åsenvägen 2, 443 39, Lerum

Din Vårdcentral i Lerum, Lerum

Vi har specialistläkare i allmänmedicin, distriktssjuksköterska och BVC-sjuksköterska. Vi erbjuder kontinuitet, hälsokontroll, årsbesök, vaccinationer samt mottagning med våra specialistutbildade sjuksköterskor inom bland annat diabetes, astma/KOL, äldrevård och rökavvänjning. TILLGÄNGLIGHET Måndag-fredag kl. 8:00-17:00 Vi har Drop-in för kortare besök hos sjuksköterska eller läkare kl. 8:00-12:00 och 13:00-15:00. Vi svarar personligen när du ringer. Telefonrådgivning mellan 08.00-17.00

Informationen uppdaterades 23:58 - 28 jan, 2020

Logga - Kry

4.45 / 5

27 nov, 2020 Petra G. skrev:

Skönt att prata med personal och ingen dator! Snabb hjälp och bra service. Kan varmt rekommendera dem.

4 nov, 2020 Therese K. skrev:

Fantastiskt bemötande och vård. Kan varmt rekommendera Din Vårdcentral i Lerum.

21 okt, 2020 Pia S. skrev:

Alltid tillgängligt, går att nå på telefon när som helst under dagen

29 sep, 2020 Lisa L. skrev:

En helt strålande vårdcentral, bra service o trevlig o kunnig personal Rekommenderar!

31 aug, 2020 Anna B. skrev:

Har gått på denna vårdcentral i flera år men senaste tiden blir man väldigt illa bemött i receptionen. Otrevligt bemötande och ifrågasatt. Hade kontaktat kry innan för råd och nämnde detta och fick mig en utskällning av receptionisten att vårdcentralen får böta för att jag ringer dit. Större delen av samtalet handlade om hur vida fel jag gjort som ringt kry. Ville boka tid samma dag och fick inte det först för det fanns inga tider sa hon. Fick tid först 1 vecka fram men gav mig inte utan fick tillslut en tid samma dag och tur var det då min dotter behövde få hjälp samma dag. Tyvärr mkt otrevligt bemött.