Närhälsan Mariestad rehabmottagning, Mariestad

Om Närhälsan Mariestad rehabmottagning, Mariestad

Smärta, svårt att hantera vardagen, led- eller muskelproblem, handskador, huvudvärk, ont i nacke eller rygg, stress, sömnbesvär, graviditetsrelaterade besvär eller träningsskada. Det är exempel på besvär som du kan komma med till oss. Vi förskriver också hjälpmedel. Högkostnadsskydd gäller.

Hos oss får du professionell hjälp av arbetsterapeuter och sjukgymnaster/fysioterapeuter, för ett mer rörligt och aktivt liv. Läs mer på vår webbplats narhalsan.se/rehab

Välkommen!

0501 - 625 34 Växelnummer