Vårdcentral Leksand

Leksand

Till oss kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa. Här träffar du allmänläkare och distriktssköterskor som är specialister på att utreda och behandla våra vanligaste sjukdomar.
Om du blir sjuk när vårdcentralen är stängd ska du i första hand kontakta Sjukvårdsrådgivningen på telefonnummer 1177 för vägledning.

Lista dig hos Vårdcentral Leksand

Telefon 0247 - 49 49 20
Rättviksvägen 5, Leksand - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 14:33 - 08 apr, 2013 skrev:

Bra och proffsig personal med snabb genomströmming/behandling.

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.