Vårdcentral Leksand

Leksand

Till oss kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa. Här träffar du allmänläkare och distriktssköterskor som är specialister på att utreda och behandla våra vanligaste sjukdomar.
Om du blir sjuk när vårdcentralen är stängd ska du i första hand kontakta Sjukvårdsrådgivningen på telefonnummer 1177 för vägledning.

Lista dig hos Vårdcentral Leksand

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0247 - 49 49 20 Växelnummer 023 - 49 00 00
Rättviksvägen 5, Leksand - visa på karta

Allmänmedicin

• 13:02 - 07 jul, 2018 skrev:

Suverän service åt min gamla pappa som kom som tillfällig patient! Trevlig och hjälpsam personal! Tack!

• 18:38 - 12 jul, 2017 skrev:

Hej !
    Jag följde med min pappa som sällskap när han var på en rutinkoll på Leksandsvårdcental denna vecka! Och ville skriva till er och tacka för det bästa bemötandet vilken super läkare vi träffade han hette Pawel Berens !! Vill att ni hälsar honom och tackar så hemskt mycket, hade en så nöjd pappa med mig hem!!❤️👍🏻 Han tog sig tid, lyssnade och var så positiv och trevlig!!👌🏻
    Mvh
    Esin Ayan

• 14:33 - 08 apr, 2013 skrev:

Bra och proffsig personal med snabb genomströmming/behandling.