Folktandvården Leksand

Leksand

Vi erbjuder allmän- och akuttandvård till barn, ungdomar och vuxna samt specialisttandvård inom alla tandvårdens specialiteter. Vi erbjuder även Frisktandvård - tandvård till fast pris.

Folktandvårdens helgjour har telefontid lör-sön kl. 10.00 - 12.00.

Ring 0102 - 49 71 91 för besked. Jourkliniken är belägen på Centrum Oral Rehabilitering, Manhem, Falun. Vid akuta tand- och käkskador kvällar och helger då helgjour inte är tillgänglig, ring 1177 för vidare besked.

Vi har även en handledarklinik för nyutexaminerade tandläkare, belägen på Folktandvården Origo i Falun.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0247 - 49 49 70