Barnavårdscentral Leksand

Leksand

Barnhälsovården, BVC, är till för alla barn 0-6 år, där målet är att främja barnets hälsa, trygghet och utveckling.

Vi erbjuder bedömning av barnets utveckling, amningsrådgivning, vaccinationer, hälsosamtal samt råd och stöd i ett aktivt föräldraskap.

Barnhälsovård är gratis.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0247 - 49 49 31