Folktandvården Insjön

Om Folktandvården Insjön

Vi erbjuder allmän- och akuttandvård till barn, ungdomar och vuxna samt specialisttandvård inom alla tandvårdens specialiteter. Vi erbjuder även Frisktandvård - tandvård till fast pris.

Folktandvårdens helgjour har telefontid lör-sön kl. 10.00 - 12.00.

Ring 0102 - 49 71 91 för besked. Jourkliniken är belägen på Centrum Oral Rehabilitering, Manhem, Falun. Vid akuta tand- och käkskador kvällar och helger då helgjour inte är tillgänglig, ring 1177 för vidare besked.

Vi har även en handledarklinik för nyutexaminerade tandläkare, belägen på Folktandvården Origo i Falun.

Boställsvägen 2, Insjön - visa på karta

4,2

07:49 - 12 jun, 2017

3,5

11:35 - 09 mar, 2016 skrev:

Kunnig, kompetent & snäll personal som verkligen tog sig tid.
Första gången på 40 år som jag inte skjuter på mina besök hos tandläkare och tandhygienist.