Närhälsan Landvetter vårdcentral, Landvetter

Om Närhälsan Landvetter vårdcentral, Landvetter

Till allmänmedicinska mottagningen kan du söka för alla åkommor som inte kräver akut sjukhusvård. Vårdcentralen erbjuder även distriktssköterskemottagning samt speciella mottagningar för dig med diabetes, astma, KOL, allergi eller hjärta-kärlsjukdom. Samtalsmottagning hos beteendevetare. Vår BVC finns på Familjecentralen i samarbete med mödravårdscentral och öppen förskola

Lista dig hos Närhälsan Landvetter vårdcentral, Landvetter

Jättekorta telefontider
HOPPLÖSA!

2,0

13:15 - 04 nov, 2015 skrev:

Snabb och effektivt och läkaren Jonathan var verkligen superseriös och grundlig!

09:31 - 14 okt, 2014 skrev:

Pålitliga och lätt att få kontakt!