BVC Allemanshälsan vårdcentral Landala, Landala

Om BVC Allemanshälsan vårdcentral Landala, Landala

Välkommen till din barnavårdscentral på Allemanshälsan. I det fria valet kan du välja Landalas BVC som din barnavårdscentral. Här följer vi ditt barn under de första åren. Våra BVC-sjuksköterskor är din huvudsakliga kontakt men vi har även en BVC-läkare när det behövs. Vi svarar gärna på frågor kring allt som rör ditt barns hälsa och utveckling. Alla besök på BVC är kostnadsfria. Välkommen!

Karl Gustavgatan 32, 411 31, Göteborg - visa på karta