Strandängshälsan Skummeslöv - Mellbystrand

Strandängshälsan Skummeslöv - Mellbystrand

, Mellbystrand

Valhallavägen 1, Skummeslöv och Kustvägen 120, Mellbystrand, Skummeslövsstrand och Mellbystrand

Torsdag 22/2 på vår mottagning i Mellbystrand har vi endast öppet för sköterskebesök samt provtagning. Välkommen till vår andra mottagning i Skummeslöv/Allarp för läkarbesök, där vi har öppet som vanligt 8-17. Fredag 23/2 kommer vi behöva hålla mottagningen i Mellbystrand stängd. Varmt välkomna till Skummeslöv där vi har öppet som vanligt 8-17.

Strandängshälsan den privata vårdcentralen med Dig i centrum, vartän i livet Du befinner Dig. Vi vill att Du ska kunna känna en trygghet i att träffa samma läkare, sjuksköterska, sjukgymnast eller annan personal oavsett om Du behöver hjälp någon gång per år eller om livet i perioder gör att Du behöver tätare kontakter. Vi finns för Dig både i Mellbystrand Kustvägen 120 och Allarp i Skummeslövsstrand Valhallavägen 1! Vi erbjuder läkarmottagning, distriktssköterskemottagning, psykologmottagning, arbetsterapeut, sjukgymnastik och barnavårdscentral. Allt i våra egna lokaler för Dig.
- På denna vårdcentral finns tillgång till följande legitimerade kompetenser: Arbetsterapeut Läkare Psykolog Sjukgymnast Sjuksköterska Här finns även undersköterska.

Informationen uppdaterades 14:37 - 20 mar, 2024

20 okt, 2020

Har ringt och mailat dem men får ingen kontakt med någon el svar. Ville ev skriva in mig hos dem men de är uppenbarligen inte intresserade av att detta. Dåligt när man inte får någon respons alls.

26 jul, 2018

Mkt gott bemötande och medmänsklighet. Remitterar vidare utan att ”förkasta” vid tveksamheter. Kommer aldrig byta.

1 jul, 2018

Kunnig och trevlig personal Lyhörda Gott bemötande God vård

24 feb, 2017

2 nov, 2016

Här kan du se omdömen som Strandängshälsan Skummeslöv - Mellbystrand har fått i Nationella Patientenkäten.

Skummeslöv

Mellbystrand

Mellbystrand

Helgdagar stängt

Drop-in-tider

För akuta besvär

Vårdcentral (BT), Provtagningsverksamhet, öppen vård, Tobaksavvänjning, primärvård, Livsstilsmottagning, primärvård, Sjukgymnastik/Fysioterapi, Arbetsterapi, Kuratorsverksamhet, Primärvårdsrehabilitering, Allmänmedicin, Barnhälsovård/BVC, Distriktssköterskeverksamhet, Vaccination mot covid-19