IntygsGruppen

Sandelsgatan 31, Stockholm

IntygsGruppen

Läkarintyg för körkort

Vi hjälper dig med intyg!

På IntygsGruppen kan vi hjälpa dig med intyg. Fredrik Buch, legitimerad läkare och specialist i ortopedi är ansvarig för verksamheten i IntygsGruppen. Dr Buch har varit ansvarig för verksamheten sedan 1988 och har lång erfarenhet av utfärdande av intyg för olika behov. Dr Fredrik Buch bedriver även företagshälsovård.

Ett exempel då du behöver intyg är när du ska ta körkort för lastbil eller buss. Då krävs läkarintyg för att du ska kunna få ut din behörighet. Efter 45 års ålder behövs även förnyelse av de högre behörigheterna på körkortet vart femte år.

Exempel på läkarintyg som vi kan hjälpa dig med:

• Adoptionsintyg
  • Anställningsintyg
  • Friskintyg för visum till t. ex Thailand, Kina med mera.
  • Idrott, t.ex maraton, Iron Man, cykling och båtsporter
  • Körkortsbehörighet samt behörighet för taxi, lastbil och buss
  • Körkortsintyg
  • Utlandstjänstgöring och utlandsstudier

Informationen uppdaterades 10:19 - 12 apr, 2024

Dr Fredrik Buch

20 dec, 2021

Hade besök hos Fredrik Buch idag, allt var i sin ordning och mycket proffsigt, tack och God Jul på Er alla👍

8 dec, 2021

Fredrik hjälpte mig med intyg till utlandsstudier i USA. Rekommenderar starkt. Snabbt, proffesionellt och smidigt!

27 aug, 2018

Smidig bokning på internet. Ingen väntetid på plats. Snabbt besök!

Fråga ställd 16:02 - 30 dec, 2019

Hej! Jag och en kompis behöver genomföra en hälsoundersökning för att få resa med ett fartyg i Sydostasien. Vi har fått ett formulär som tydligt går igenom vad för krav på vår hälsa och kroppsliga funktioner vi behöver uppfylla, och exempel på situationer i vilka dessa är av stor betydelse. Vi undrar vad en sådan här undersökning skulle kosta (ungefär) att genomföra hos er. Här är företagets sammanfattning av kraven: "The patient neuropsychiatric condition is satisfactory" "The patient sensory capacities (visual and/or hearing) are satisfactory to ensure individual and collective safety onboard" "The patient has sufficient functional integrity of upper and lower limbs" "The patient does not suffer from cardiovascular diesease" "The patient does not suffer from insulin-dependent diabetes" "The patient is not on medication that impairs reflexes or alertness" "The patient is not pregnant" "the patient does not suffer from not yet stabilized or evolutive sickness requiring regular care" Tackar för svar! Mvh Mårten Joelson.

IntygsGruppen svarar:

Hej Vi kan hjälpa er med att göra denna undersökning som kostar 1000:- per person såvida inte blodprover behövs. Boka gärna på vår hemsida www.intygsgruppen.se Med vänlig hälsning Fredrik Buch leg läk

Fråga ställd 13:36 - 19 jun, 2019

Hjälper ni till att utfärda intyg inför Adoption som ska bifogas utredningen till ett specifikt land (Taiwan), alltså ej det till kommunen.

IntygsGruppen svarar:

Hej Vi har sedan 30 år gjort intyg för adoption och det gäller både för kommunens utredning och för det som det specifika landet vill ha. Välkommen att boka. Vi har öppet i sommar. Med vänlig hälsning Fredrik Buch leg läk

Fråga ställd 14:09 - 19 mar, 2019

Jag behöver intyg läkarintyg för övningskörning med tungtrafik. Vad kostar det?

IntygsGruppen svarar:

Hej ! Läkarintyg för tung trafik kostar 900:- Med vänlig hälsning Fredrik Buch leg läk

Fråga ställd 11:13 - 13 feb, 2019

Hej igen, Jag glömde fråga: Jag har 2 identiska läkarintyg för 2 olika pensionsförsäkringsnummer hos SEB. Kostar det något extra för att jag vill ha 2 blanketter ifyllda? Anders Hej, Vad kostar läkarintyg för pensionsförsäkring, inkl EKG och urinprov? Ej HIV test. Med Vänliga Hälsningar, Anders Rylow

IntygsGruppen svarar:

Hej Det kostar 1800:- för att göra båda intygen samt urinprov och EKG MVH FredrikBuch leg läk

Fråga ställd 10:53 - 25 sep, 2018

Hej, vad kostar ett intyg för fortsatt C-behörighet? Stefan